DLL financial solutions partners
Global member and customer platform
5.500 medewerkers, 45 nationaliteiten, verdeeld over 35 landen. 1 Organisatie, 1 doel. C-twee bedacht een uniek concept voor hun ‘Journey to become One’ en realiseerde het ook. Het werd een zeer geslaagde reis.
C-twee heeft voor De Lage Landen een concept ontwikkeld waarbij deelname aan de Clipper Round the World Yachtrace de basis vormde van een veel groter geheel: het verbinden van ruim 5.500 medewerkers over de gehele wereld en het creëren van een vruchtbare voedingsbodem voor betere global teamperformances met als doel een optimale klanttevredenheid. Gedurende 4 jaar, waarin De Lage Landen met een eigen boot aan 2 races deelnam, is dit unieke concept over alle 45 vestigingen van De Lage Landen uitgerold. Aan boord van het jacht bevonden zich steeds ook eigen medewerkers. Hierdoor hebben we een sponsorplatform omgebouwd naar een global member & customer engagement platform.
C-twee was niet alleen verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling, maar ook voor de realisatie en uitvoering ervan.