top of page

Het DNA van WVDB

Een multidisciplinaire adviesorganisatie die al jaren toonaangevend is in de regio. De veranderende maatschappij vraagt op een sterke positionering van de kernwaarden. Zowel intern als extern. De oplossing is gevonden in een verrassend marketingconcept: de WVDB Masters. 

 

WVDB – met meer dan 300 professionals verdeeld over twee vestigingen – is een sterke multidisciplinaire adviesorganisatie, die gespecialiseerde dienstverlening aanbiedt aan ondernemers op het gebied van accountancy, fiscale, juridische corporate finance en HR-vraagstukken.

 

Ons is gevraagd mee te denken in het proces de kernwaarden van de organisatie en haar medewerkers zowel intern als extern te positioneren.

 

De oplossing is gevonden in een verrassend marketingconcept: de WVDB Masters. Dit concept bestaat onder andere uit (interne) werkcolleges en een ‘college tour’waarin klanten een belangrijke rol vervullen. Deze strategie wordt in 2018 doorvertaald naar een externe herpositionering van WVDB.

Opdrachtgever

WVDB Accountants Adviseurs

Wat

Intern en extern marketingconcept

College Tour 1

Watch Now
bottom of page